Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Nowych Userów prosimy o dołączenie do grupy swojego domu.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin Forum

Go down 
AutorWiadomość
Always
Admin
Always


Liczba postów : 231
Join date : 19/03/2013
Age : 31
Skąd : Wrocław

Regulamin Forum Empty
PisanieTemat: Regulamin Forum   Regulamin Forum I_icon_minitimeWto Mar 19, 2013 11:32 pm

1)Kategorycznie zabrania się, co następuje:

+Obrażania w wypowiedziach osób bądź instytucji, w szczególności innych użytkowników Forum, poprzez lżenie, pomawianie, poniżanie, szyderstwa i okazywanie pogardy.

+Umieszczania zdjęć lub ilustracji naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia, mocno niecenzuralne gesty) oraz graficznych reklam - dotyczy to także awatarów.

+Wykorzystywania i upubliczniania zdjęć (artystycznych i takich na których widnieje wizerunek poszczególnych osób - jednej bądź kilku), tekstów i prac stworzonych przez Forumowiczów w innych miejscach w sieci (forach, blogach, stronach, portalach itp.), bez ich wyraźnego pozwolenia.

+Celowego wywoływania sporów.

+Rejestracji i korzystania z Serwisu z więcej niż jednego loginu (konta), chyba że zostało to zgłoszone i uzyskało zgodę Administracji.

+Obniżania morali i dobrego samopoczucia użytkowników Forum swoim zachowaniem, trollingiem, postami poniżej poziomu, powszechnie uważanego za podstawy dobrego wychowania i dojrzałości.



2) Zabrania sie również:

+Wpisywania na forum i komentarzach tytułów tematów wyłącznie wielkimi literami oraz z ilością znaków zapytania, wykrzykników i wielokropków łamiącą zasady polskiej pisowni, nadużywania wielkich liter w treści postów, a także pisania całej treści postu powiększonym lub zmniejszonym względem standardowego krojem pisma.

+ Zmniejszania czytelności postów poprzez nadużywanie emotikon, stosowanie wielu kolorów bądź pisanie całych postów kolorem innym niż standardowy oraz częste zmiany formatowania tekstu (kursywa, pogrubienie, zmiany wielkości kroju pisma, tekst przewijany, cieniowanie itp.) na przestrzeni jednej wiadomości. Kolor "red" zastrzeżony jest dla administracji forum.

+Umieszczania na forum i w komentarzach wiadomości niezgodnych z tematyką wątku.

+Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie.

+Umieszczania na forum i w komentarzach jednego posta pod drugim (należy korzystać z funkcji Edytuj), chyba, że od poprzedniego wpisu minęły co najmniej 24 godziny.

+Zakładania na forum wątku z pytaniem, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie".

+Stosowania awatara, który jest już używany przez innego użytkownika forum.



3)Uwagi:

+Wiadomości na forum i komentarze powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane, acz zalecane.

+Nadużywanie wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne - także w formie wygwiazdkowanej czy wykropkowanej - jest niemile widziane.

+Zabrania się usuwania uwag administracji forum z postów. Tylko administratorzy/moderatorzy mogą usunąć swoje komentarze.

+Zakładając nowe tematy należy starać się nie powielać tych już istniejących.

+Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat.

+Wszelkie wpisy, które w jakiś sposób będą łamały powyższy regulamin, będą usuwane, a wiadomość o tym fakcie wysyłana do autora Prywatną Wiadomością, jeśli sytuacja będzie się powtarzać posty będą usuwane bez ostrzeżenia. W razie gdyby użytkownik nie zastosował się do upomnień moderatorów i w dalszym ciągu łamał regulamin, zostaną przeciwko niemu wszczęte odpowiednie procedury.

+Notoryczne łamanie regulaminu i brak reakcji na upomnienia administracji forum będzie karane banicją (usunięciem użytkownika).


+Decyzja o usunięciu jest podejmowana przez ogół administracji, nie można się od niej odwołać.

+W skrajnych przypadkach administracja ma prawo zbanować, lub zablokować czasowo użytkownika z przyczyn nieokreślonych w regulaminie.


Wszelkie uwagi na temat regulaminu należy kierować do administracji, która zastrzega sobie prawo do jego zmiany (użytkownicy zostaną o tym powiadomieni).

W wypadku problemów z interpretacją przepisów Regulaminu, ostatnie słowo mają Administratorzy i Moderatorzy.
Powrót do góry Go down
http://immortality-yours.blogspot.com/
 
Regulamin Forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zarząd Forum

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Centrala :: Regulamin-
Skocz do: